کد خبر: 1208318
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
همزمان با ولادت ضرت فاطمه سلام الله علیها
جشن پویش جوانی جمعیت در مخابرات منطقه مرکزی همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت روز مادر، در مخابرات منطقه مرکزی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، در این آیین باشکوه مهندس علیرضا لطفی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن ، اظهار داشت: مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پروردگار و توصیف ایشان در برخی از آیات قرآن کریم نشان از جایگاه ویژه ایشان دارد.
مدیرمخابرات منطقه مرکزی افزود:اگرچه مشرکان پیامبر را ابتر خواندند ولی خداوند حضرت فاطمه(س) را کوثر نامید به طوری که حضرت زهرا (س) به عنوان خورشیدی در آسمان امامت و ولایت برای یازده ستاره امامت مادری کرد.
وی خاطر نشان کرد:نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است چرا که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند.   
وی ضمن قدردانی از همه‌ی بانوان و مادرانی که پرورش نسل آینده را بر عهده دارند، تصریح کرد:امروز توجه به امر مهم افزایش جوانی جمعیت در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت سیاست های کلی جمعیت به سمت فرزند آوری،باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
لطفی تاکید کرد:مسأله جوانی جمعیت می تواند در تحکیم خانواده و نشاط اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد.
در ادامه حجت الاسلام تاج آباد نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به نقش و جایگاه زن اشاره کرد و افزود:جایگاه و مقام حضرت زهرا سلام الله علیها تا آنجاست که به عنوان مادر پدرش از این بزرگوار یاد می شود.
وی در خصوص سقط جنین ، راهکارهای پیشگیری از آن و افزایش جمعیت در راستای تحکیم خانواده راهکارهایی ارائه کرد.
حجت الاسلام تاج آباد با اشاره به اینکه استان مرکزی رتبه دوم پیری کشور را به خود اختصاص داده است، افزود:در سال گذشته حدود ۱۴هزار و ۲۷۵ولادت و ۱۵هزار سقط جنین در استان مرکزی ثبت شده است که زیبنده کشور اسلامی نیست.
وی گفت:هرچقدر به سمت فراوانی جمعیت گام برداریم جامعه ای شاد و با نشاط خواهیم داشت این در حالیست که اگر فقط به
 تجمل گرایی و تکاثر توجه کنیم به طور حتم بنیان جامعه فرو خواهد ریخت و شاهد مفاسد اجتماعی خواهیم بود.
در ادامه این پویش برنامه های شاد و فرح بخش اجرا شد و از بانوان شاغل در مخابرات منطقه مرکزی تجلیل و قدردانی شد.در پایان مراسم در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت به کارکنان مخابرات منطقه مرکزی که درسال ۱۴۰۲ دازای فرزند شده بودند هدایای ارزشمندی اهداء شد .                    
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار